استقلال 0 ملوان 0 (جام حذفی )
 
به وبلاگ عشقم آبی خوش آمدید
 
 
سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : علی پورمند

آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر بین دو تیم استقلال و گسترش فولاد تبریز برگزار شد که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی استقلال همچنان با 28 امتیاز در رده چهارم باقی‌ماند. در حالیکه اگر در این بازی پیروز می‌شد آبی‌پوشان تهرانی صدرنشین می‌شدند.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به احمد کامدار، ایمان موسوی، خالد شفیعی و رسول علیزاده از گسترش فولاد تبریز و محمد مهدی نظری و تیموریان از استقلال کارت زرد نشان داد.

گسترش فولاد تبریز هم با این مساوی 18 امتیازی شد و در رده یازدهم باقی‌ماند. فولادی‌ها با این امتیازی که از استقلال گرفتند توانستند صدرنشینی تراکتورسازی تیم همشهری خود را تثبیت کنند.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده،آندرانیک تیموریان، ساموئل،پژمان نوری، احمد جمشیدیان( از دقیقه 59 مهرداد اولادی)، مهدی نظری( از دقیقه 46 آرش برهانی) و محمد قاضی

ترکیب گسترش فولاد تبریز:

محسن فروزان، سعید مهدی‌پور( از دقیقه 68 محمود خمیس)، سید محسن حسینی، خالد شفیعی، مصطفی اکرامی، رسول علیزاده، احمد کامدار( از دقیقه 62 میثم نقی زاده)، جابر انصاری، فردین عابدینی، مهرداد بایرامی و سید ایمان موسوی

90 دقیقه عرضه گل زدن نداشتیم !! خسته نباشید همگی ...

دم داور هم گرم نذاشت ببازیم !

آخرین تمرین سنگین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری شد. قبل از شروع تمرین امروز یک شرکت توزیع کننده ماکارونی با حضور در تمرین آبی‌پوشان از بازیکنان می‌خواست تا با محصول این شرکت عکس یادگاری گرفته و قرار است این عکس‌ها به صورت تبلیغات در سطح شهر پخش شود.

همچنین پژمان نوری با آوردن کلوچه‌هایی مخصوص و البته خوشمزه آنها را بین تماشاگران توزیع کرد که تعدادی از لیدرهای استقلال از طعم این کلوچه خوششان آمده بود.

* پژمان منتظری که اعلام کرده بود از استقلال جدا خواهد شد در تمرین امروز حضور داشت و احتمالا روز جمعه مقابل گسترش فولاد برای استقلال به میدان می‌رود.

* جواد نکونام تنها غائب تمرین امروز بود و این بازیکن قرار است امشب خود را از مالزی به تهران برساند.

* قبل از شروع تمرین امروز تعدادی از بازیکنان استقلال به تنیس فوتبال پرداخته که این موضوع باعث شد کری‌های خاصی بین آنها انجام شود.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال که در ابتدای فصل به عنوان دانشجو قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد پس از گذشت چند ماه از عدم ثبت‌نام در دانشگاه مشمول خدمت مقدس سربازی شده و حالا مشخص نیست تکلیف این دروازه‌بان چه خواهد بود. این در حالی است که حمید بابازاده امروز در این خصوص در حال گفت‌وگو با این دروازه‌بان بود.

* تمرین امروز با سوت مجید صالح انجام شد و البته قلعه‌نویی با حضور در زمین چمن برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر گرفت. بازیکنان در ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال تحت فشار انجام دادند.

مرحله پایانی تمرین امروز ارسال از جناحین بود که در این قسمت قلعه‌نویی از تماشاگران خواست تا ورزشگاه را ترک کرده تا این برنامه‌ها دور از چشم هواداران برگزار شود.

* امیر قلعه‌نویی در کار با توپ از بازیکنان خواست تک ضرب به یکدیگر پاس دهند.
او از عملکرد حنیف عمران‌زاده، علیرضا نیکبخت واحدی و پژمان نوری راضی بود. در این بخش قلعه‌نویی به هاشم بیک‌زاده که چند بار به درستی نتوانست پاس دهد گفت:
مثل اینکه تو در این چند روز خوردی و خوابیدی که فوتبال بازی کردن یادت رفته است. سرمربی استقلال همچنین از مهرداد اولادی خواست ساده کار کند.

* ایمان باصفا بازیکن جوان استقلال که به تازگی قراردادش را با این تیم به ثبت رسانده از راه دور موفق به گلزنی شد که قلعه‌نویی او را تشویق کرد.

* بازیکنان تیم استقلال در طول تمرین در خصوص عدم انتخاب جواد نکونام و معیارهای AFC با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* در حالی که حمید بابازاده مربی گلرهای استقلال با دروازه‌بانان این تیم تمرین می‌کرد یکی از شوت‌های او به صورت مهدی رحمتی برخورد کرد که دروازه‌بان استقلال نقش بر زمین شد. البته رحمتی مشکلی برای ادامه تمرین نداشت.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال از تمرین امروز تیم‌شان دیدن کردند

پس از گلزنی حنیف عمران‌زاده به ملوان و شادی پس از گل این بازیکن عکسی از وی در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده که ظاهرا او قصد دارد عدد 6 را به تماشاگران نشان بدهد.

در حالی که این بازیکن معتقد است دستش را به حالت قلب به سمت تماشاگران گرفته و عکس منتشر شده از زاویه‌ای دیگر گرفته شده تا برای او حاشیه‌سازی شود.

عمران‌زاده گفت: متأسفانه دوستان که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های چشمگیری دارند مشغول حاشیه‌سازی برای من هستند و در حالیکه دستم را به سمت تماشاگران به حالت قلب نشان دادم عکسی از زاویه‌ای نامشخص گرفته شده که ظاهرا حالت دست من به شکل عدد 6 است.

وی افزود: خدمت این دوستان که حاشیه‌سازی و حاشیه پروری می‌کنند و کاری جز این مسائل ندارند بگویم که من یک استقلالی هستم خونم آبی است و بنیانگذار عدد 4 برای پرسپولیس هستم. من اولین کسی بودم که بعد از دربی‌های پیاپی بدون هیچ ترسی 4 را به تماشاگران حریف نشان دادم و اگر لازم باشد باز هم این کار را انجام می‌دهم.

مدافع استقلال تأکید کرد: در این بازی پیراهنی را سفارش داده بودم که روی آن شعاری در مورد فرهاد مجیدی بود. متأسفانه آن پیراهن را در هتل جا گذاشتم و یادم رفت که آن را بپوشم و دقیقا در همین بازی هم موفق به گلزنی شدم و نتوانستم گلم را به مجیدی تقدیم کنم اما همین جا بگویم که این بازیکن که از فوتبال خداحافظی کرده از یادها نخواهد رفت و مطمئن باشید او در قلب طرفداران استقلال است.

این بازیکن در ادامه در خصوص آخرین شرایط استقلال نیز، گفت: بعد از پیروزی روحیه‌بخشی که مقابل ملوان داشتیم حالا به دنبال این هستیم که 3 امتیاز بازی با گسترش را بگیریم و همانطور که بعد از بازی وعده کرده بودم آخر فصل مشخص می‌شود چه تیمی قهرمان است از همین ابتدای بازی‌های نیم فصل برای برد به زمین می‌رویم و مطمئن باشید مقابل طرفدارانمان به پیروزی می‌رسیم


قرارداد با هافبک برزیلی امضا شد

استقلال برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم با یک هافبک برزیلی قرارداد داخلی بست.

به گفته مدیرعامل استقلال قرارداد این بازیکن زمانی که زمان نقل و انتقالات بازیکنان خارجی فرا برسد ثبت رسمی می شود و او می تواند تا چند هفته دیگر با فرا رسیدن زمان نقل و انتقال بازیکنان خارجی برای استقلال به میدان برود.

نقل  و انتقال بازیکنان خارجی در ژانویه برابر با دی ماه است.

* دکتر نوروزی : مصدومیت خسرو برطرف شده است و شایعات صحت ندارد

* سرژیک تیموریان : هنوز پولی به آندو داده نشده است , پیشنهادات خارجی پابرجاست

* فتح الله زاده : غلام نژاد را هم جذب کردیم ( لینک مصاحبه

امید فلاح‌زاده بازیکن تیم امید پرسپولیس که چند وقتی است با آبی‌پوشان تمرین می‌کند امروز در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت.

*به گفته مرتضی کامرانی مسئول کمپ مرحوم حجازی کارشناسان فنی شهرداری تهران امروز با حضور در کمپ اقدام به عکسبرداری و بررسی وضعیت فعلی این مجموعه را کردند و به مسئولان این باشگاه قول دادند تا طی این هفته سند کمپ را در اختیار آنها بگذارند.

*شاهرخ بیانی امروز از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود.

*دویدن دور زمین، انجام حرکات ترکیبی و چهار به دو و فوتبال در قالب دو تیم آبی و نارنجی در نیمی از زمین برنامه‌های تمرین امروز آبی‌پوشان را تشکیل می‌داد که قلعه‌نویی روی این برنامه‌ها نظارت داشت.

*با اعلام کادر فنی استقلال تمرینات این تیم فردا تعطیل و آبی‌پوشان از روز چهارشنبه برای دیدار مقابل گسترش فولاد آماده خواهند شد. سیاوش اکبرپور تنها سه کارته این تیم برای دیدار روز جمعه است

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ عشقم آبی خوش آمدید و آدرس abilove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3671
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1